Wszystkie kategorie

Ostatnio przeglądane

TSU BOSS BS654-CK-9 KLOCKI HAMULCOWE (zamiennik EBC FA69 FA69/3)

TSU BOSS BRAKE RACING

BS654-CK-9

0/5 (0 głosów)

Nowy produkt

Ten produkt nie występuje już w magazynie

72,00 zł

Zamów telefonicznie

Zostaw nam swój numer a oddzwonimy do Ciebie!





Klocki hamulcowe TSU BOSS BS654-CK-9


komplet (2 klocki) na jedną tarczę





Seria klocków CK-9 (metaliczne - typu sintered) jest przeznaczona do stosowania w motocyklach z silnikami o dużej mocy. Zalecana dla użytkowników, którzy jeżdżą intensywnie i potrzebują bardzo dobrej siły hamowania. Seria CK-9 zapewnia niski stopień zużycia tarczy, ciche hamowanie dzięki ceramicznemu kompozytowi, oraz dobrze znosi wysokie temperatury. Zachowuje swoje własności w suchych i mokrych warunkach.



TSU BOSS BRAKE RACING została założona w 2000 roku w Grecji. Firma od początku swojej działalności zajmuje się produkcją części zamiennych do motocyklowych układów hamulcowych - klocków i tarcz hamulcowych. Produkty TSU BOSS BRAKE RACING posiadają certyfikat TÜV. O jakości produktów niech świadczy fakt, że TSU BOSS BRAKE RACING produkuje klocki oraz tarcze hamulcowe dla takich marek jak GALFER oraz BRAKING. Firma TSU BOSS BRAKE RACING posiada swoje przedstawicielstwa w ponad 30 krajach, m.in. w Anglii, Irlandii, Holandii, Belgii, Niemczech, Francji.

Jesteśmy wyłącznym dystrybutorem produktów marki TSU BOSS BRAKE RACING na Polskę. Posiadasz sklep motocyklowy? Ofertujemy bardzo atrakcyjne warunki współpracy.






Produkt oryginalny, na każdy towar wystawiam paragon lub fakturę.


Odpowiedniki:

EBC: FA69/FA69/3
FERODO: FDB244/R
SBS: 542/572/127/160


Oznaczenie:

R - tył
F - przód
F(left) - przód lewa tarcza
F(right) - przód prawa tarcza
F&R - przód i tył

 



Klocki przeznaczone do:



HONDA

CB 125 TDC/TDE/TDJ 83-89 F
CBX 125 F 84- F
CBX 250 RSE 84 F
NS 250 FE/RE (MC11-100) 84 R
NS 250 RG (MC11-102) 86 R
NS 400 RF/RG 85-87 F&R
CMX 450 CH/CJ Rebel 87-88 F
CX 500 CC 82 F
CX 500 EC 82 F&R
CX 500 TCC ‘Turbo’ 83 F&R
FT 500 C 82 F&R
GL 500 DC 82 F
VF 500 FE/F2E/FF/F2F 84-85 F&R
XBR 500 F/G/H/SJ 85-89 F
XL 600 LMF/RMG/RMH 85-87 F
XL 600 VH/VJ/VK “Transalp” 87-90 F
CX 650 ED 83 R
CB 750 FC/F2C/FD/F2D 83-84 R
CBX 750 FE 84 F
VF 750 C Shadow 83 F
VF 750 FD/FE 83-84 F
VF 750 SC (V45 Sabre) 82 F
XLV 750 R (RD/RF) 83-88 R
CB 900 FB/F2B 82-85 R
CB 900 FC/F2C/FD/F2D 84-85 F&R
CBX 1000 B/C 81-82 R
VF 1000 FE/FF/FG/F2F/F2G 84-86 F
VF 1000 RE/RF/RG 84-86 F
CB 1100 RBII/RCII/RDII 80-83 F&R
GL 1100 C/DC/AD ‘Goldwing’ 82-83 R
NS 250 FE/RE (MC11-100) 84 R
NS 250 RG (MC11-102) 86 R
NSR 250 RG (MC16-100) 86 R
CBR 400 RG/RHYA (NC23) 86-87 R
VFR 400 ZG/ZH/RG-YA (NC21) 85-87 R
CBR 500 FH/FJ/FK/FL 87-90 R
CBR 600 FH/FJ/FK/FL 87-90 R
CBR 750 FH Superaero 87 R
CBX 750 FE 84 R
VF 750 FD/FE 83-84 R
VF 750 CH 87 F
VFR 750 FG/FH 86-87 R
VF 1000 FE/FF/FG/F2F/F2G 84-86 R
CBR 1000 FH/FJ 87-88 R
CB 1100 RB2/RC2/RD2 80-83 R
VT 1100 CH/CJ/CN/CP Shadow 87-93 F
GL 1200 DE/DF/DG/AE/AF/AG 84-86 F&R
GL 1500 J/K/L/SEM/SEN/SEP/SER/SES/SEV/SEW/SEX/SEY “Goldwing” 88-00 R



HONDA (WERSJA USA)

CN 250 Helix 86-87 F
CB 450 SC ‘Nighthawk’ 83-86 F
CMX 450 C Rebel 86-87 F
CX 500 C Custom 82 F
CX 500 TC Turbo 82 F & R
FT 500 ‘Ascot’ 82-83 F & R
GB 500 89-90 F
GL 500 Silverwing 81-82 F
VT 500 C ‘Shadow’ 83-86 F
VT 500 FT ‘Ascot’ 83-84 F
VF 500 C ‘V30 Magna’ 84-85 F
VF 500 F ‘Interceptor’ 84-86 F & R
CB 550 SC ‘Nighthawk’ 83 F
CB 650 82 F
CB 650 SC ‘Nighthawk’ 83-85 F
CX 650 C ‘Custom’ 83 F
CX 650 T ‘Turbo’ 83 F & R
GL 650 Silverwing/GL 650 Silverwing Interstate 83 F
CB 700 SC/S ‘Nighthawk’ 84-86 F
VF 700 C ‘Magna’ 84 F
VF 700 C ‘Magna’ 85-86 F
VF 700 F ‘Interceptor’ 84-85 F
VF 700 S ‘Sabre’ 84-85 F
VT 700 C Shadow 86-87 F
CB 750 F Supersport 81-82 R
CB 750 SC ‘Nighthawk’ 82-83 F
VF 750 C ‘V45 Magna’ 82-83 F
VF 750 F ‘V45 Interceptor’ 83-84 F
VF 750 S ‘Sabre’ 82-83 F
VT 800 C Shadow 88 F
CB 900 C Custom 82 R
CB 900 F Supersport 81-82 R
CBX 81-82 R
CB 1000 C Custom 83 F & R
VF 1000 F ‘Interceptor’ 84 F
VF 1000 R 85-86 F
CB 1100 F Supersport 83 F & R
GL 1100/1100 I Goldwing/Interstate 82 R
GL 1100/1100 I Goldwing/Interstate 83 F & R
GL 1100 A Goldwing Aspencade 82-83 R
VF 1100 C V65 Magna 83-86 F
VF 1100 S V65 Sabre 84-85 F
VT 1100 C Shadow 85-86 F
XL 600 V Transalp 89-90 F
CBR 600 F ‘Hurricane’ 87-90 R
VF 700 F ‘Interceptor’ 84-85 R
VF 700 C Magna 87 F
VFR 700 F/F2 ‘Interceptor’ 86-87 R
VF 750 F V45 ‘Interceptor’ 83-84 R
VFR 750 F ‘Interceptor’ 86 R
VF 750 C V45 Magna 88 F
CBR 1000 F (Hurricane) 87-88 R
VF 1000 F ‘Interceptor’ 84 R
GL 1100 A Goldwing Aspencade 82-83 F
VF 1100 C ‘V65 Magna’ 83-86 R
VF 1100 S ‘V65 Sabre’ 84-85 R
VT 1100 C Shadow 87-93 F
GL 1200/1200 I/1200 A Goldwing 84-85 F & R
GL 1200 L Goldwing 85 F & R
GL 1200 I/1200 A/GL12SE-i Goldwing 86-87 F & R
GL 1500 Goldwing All models 88-89 R
GL 1500/1500 SE/A/I Goldwing 90-00 R





 














Napisz opinię

TSU BOSS BS654-CK-9 KLOCKI HAMULCOWE (zamiennik EBC FA69 FA69/3)

TSU BOSS BS654-CK-9 KLOCKI HAMULCOWE (zamiennik EBC FA69 FA69/3)