Wszystkie kategorie

Ostatnio przeglądane

TSU BOSS BS716-SP KLOCKI HAMULCOWE (zamiennik EBC FA226 FA142)

TSU BOSS BRAKE RACING

BS716-SP

0/5 (0 głosów)

Nowy produkt

Ten produkt nie występuje już w magazynie

45,00 zł

Zamów telefonicznie

Zostaw nam swój numer a oddzwonimy do Ciebie!





Klocki hamulcowe TSU BOSS BS716-SP


komplet (2 klocki) na jedną tarczę





Seria klocków SP jest optymalna do codziennego użytku w motocyklach szosowych, cruiserach, skuterach. Zalecana do umiarkowanego użytku ale zapewniającą dobrą siłę spowalniającą. Seria SP charakteryzuje się o około 20% niższym zużyciem okładziny względem innych znanych producentów klocków tej samej kategorii. Seria SP zapewnia niski stopień zużycia tarczy i ciche hamowanie dzięki złożonemu składowi okładziny ciernej.



TSU BOSS BRAKE RACING została założona w 2000 roku w Grecji. Firma od początku swojej działalności zajmuje się produkcją części zamiennych do motocyklowych układów hamulcowych - klocków i tarcz hamulcowych. Produkty TSU BOSS BRAKE RACING posiadają certyfikat TÜV. O jakości produktów niech świadczy fakt, że TSU BOSS BRAKE RACING produkuje klocki oraz tarcze hamulcowe dla takich marek jak GALFER oraz BRAKING. Firma TSU BOSS BRAKE RACING posiada swoje przedstawicielstwa w ponad 30 krajach, m.in. w Anglii, Irlandii, Holandii, Belgii, Niemczech, Francji.

Jesteśmy wyłącznym dystrybutorem produktów marki TSU BOSS BRAKE RACING na Polskę. Posiadasz sklep motocyklowy? Ofertujemy bardzo atrakcyjne warunki współpracy.






Produkt oryginalny, na każdy towar wystawiam paragon lub fakturę.


Odpowiedniki:

EBC: FA226/FA142
FERODO: FDB570
SBS: 627/183/184


Oznaczenie:

R - tył
F - przód
F(left) - przód lewa tarcza
F(right) - przód prawa tarcza
F&R - przód i tył

 



Klocki przeznaczone do:



BMW

C 600 Sport Scooter 12 F
C 600 Sport Highline 13 F
C 650 GT Scooter 12 F
C 650 GT Highline 13 F


CAGIVA

900 IE Canyon/’Gran Canyon’ 98-00 F
Navigator 1000 00-05 F


DAELIM

SQ 125 Freewing S2 06 F
Roadwin R 250 Fi (VJF 250) 08-11 F
Roadsport 250 (VJF 250) 10-13 F
SQ 250 Freeway S2 06 F


HONDA

CBR 250 RB/RC (Non ABS) 11-13 F
CBR 250 RJ/RK/RK2 (MC19) 88-89 F
CBR 250 RRL/RRN/RRR (MC22) 90-94 F
VT 250 FL Spada/Castec 88-90 F
CB-1 (CB 400 F) 89-90 F
CB 400 SF “Superfour” (NC31) (F2N/F2R/F2S/F2T/F3S) 92-95 F
CB 400 Four V/V-II/W/W-II (NC36) 97-98 F
CBR 400 RRJ/K (NC23 Tri-Arm) 92-93 F
CBR 400 RRL/RRN/RRR (NC29 Gull Arm) 90-94 F
NV 400 CS/CV ‘Steed’ 95-97 F
XR 400 M (ND08/NC38E) Supermotard 06-08 F
NTV 600 J/K/M Revere 88-92 F
VT 600 CR/CS/CT/CV/CW/CX ‘Shadow Custom’ 94-99 F
NTV 650 J/K/L/M/P/S/T/V 88-97 F
NX 650 J/K/L/LII/M/N/P/R/S/T/V 88-97 R
CBR 750 FJ “Superaero” 88 F
VFR 750 FJ/FK/FL/FM/FN/FP/FR/FS/FT/FV 88-97 F
CB 750 F2N/F2R/F2S/F2T/F2V/F2W/F2X/F2Y/F21 ‘CB Seven fifty’ 92-02 F
PC 800 ‘Pacific Coast’ 89-97 F
Z 800 E (Z 800 CDS - Non ABS) 13 F
CBR 1000 FK/FL/FM/FN 89-92 F
ST 1100 AN/AP/AR/AS Pan European (ABS Model) 92-95 F
ST 1100 L/M/N/P/R/S/T/V/W/X/Y/1/2 Pan European - Non ABS 90-02 F
GL 1500 ‘CV/CW/CX/CY/C1/C2’ (F6C) 97-03 F
RS 125 90-94 F
RS 250 90-94 F
CB 600 FW/FX/FY/F2-Y/F1/F21/F2/F22/F3/F4/F5/F6/F7/F8/F9/FA/FB/FC Hornet 98-13 F
CBF 600 N4/NA4/S4/SA4/N5/NA5/S5/SA5 04-05 F
CBF 600 N8/N9/NA (Non ABS) 08-11 F
CBF 600 NA4/NA5/NA6 (ABS Model) 04-06 F
CBF 600 S4/S5/S6 (Non ABS) 04-06 F
CBF 600 SA4/SA5/SA6 (ABS Model) 04-06 F
CBF 600 S8/S9 (Non ABS) 08-09 F
CBF 600 N4/N5/N6 (Non ABS) 04-06 F
CBF 600 NA4/NA5/NA6 (ABS) 04-06 F
CBR 600 FS/FT/FV/FW 95-98 F
CBR 600 FB/FC 11-13 F
CBF 1000 6/7/8/9/A (2 piston front calipers/Non ABS Model) 06-11 F
CBF 1000 F (FA) (2 piston front calipers/Non ABS) 10-11 F


ITALJET

Marco Polo 400xx Scooter 07-09 F


JAWA

350 Classic F


KAWASAKI

Z 750 (ZR 750 L7F/L8F/L9F/LAF/LBF) 07-11 F
Z 750 ABS (ZR 750 M7F/M8F/M9F/MAF/MBF) 07-11 F


KYMCO

Downtown/Super Dink 125i (C21000) 09-13 F
Grand Dink 125 12-13 F
Downtown 200i 10-12 F
Xciting 250/250i 05-07 F
Xciting 250 05 F
Xciting 250i 06-08 F
Downtown/Super Dink 300i (V20000) 09-12 F
Downtown 300i (ABS/C20010) 10-13 F
Grand Dink 300i 12-13 F
Xciting 300i (T72000) (EFi Model) 08 F
Xciting 300i R (T72001/72011) 08-12 F
Xciting 500 Ri (T70021) (EFi Model) 09-12 F
Xciting 500i (T70020) (EFi Model) 06-08 F
Xciting 500 (T70000) (Carb Model) 05 F
Xciting Evo 500i ABS 13 F
MX Road 700i 12 F


PEUGEOT

Satelis 400 Premium (Nissin Calipers) 08-11 F
Satelis 400 Urban (Nissin Calipers/ABS) 08-12 F
Satelis 400 RS (Nissin Calipers) 08-12 F
Geopolis 500 08-11 F
Satelis 500 07-12 F
Satelis 500 RS (Nissin Calipers) 08-12 F


SACHS

Quattrocento 400 08 F


SUZUKI

GSX 400 R/S/T/ZR/ZS/ZT “Impulse Type” 94-96 F
RF 400 RP/RR/VR/RT/RVT/RV-V (GK78A) 93-97 F
RF 600 RP/RR/RS/RT/RV 93-97 F
AN 650 K3/K4/K5/K6/K7/K8/K9/L0 Burgman/Non ABS 04-11 F
AN 650 AK4/AK5/AK6/AK7/AK8/AZK8/AK8/AK9/AL0 Burgman/ABS/Executive 04-12 F
AN 650 ZL3 Burgman ABS Executive 13 F
AN 650 L3 Burgman Non ABS 13 F
GSF 600 S/T/V/W/X Naked Bandit 95-99 F
GSF 600 ST/SV/SW/SX Faired Bandit 95-99 F


TRIUMPH

Street Triple 675 (Naked) 07-12 F
Street Triple 675 13 F
Tiger 800 (Non ABS) 11-13 F
Tiger 800 XC (Non ABS) 11-13 F
Speedmaster (765cc/Carb) 03-04 F
Speedmaster (865cc/Carb) 05-07 F
Speedmaster (865cc/EFi) 08-10 F
Thruxton 900 04-13 F


VOXAN

Scrambler 1000 06 F


YAMAHA

WR 125 X 09-13 F
WR 125 R 09-12 F
WR 250 XX/XY (Supermoto) (32D2/4) 08-10 F






 




 











Napisz opinię

TSU BOSS BS716-SP KLOCKI HAMULCOWE (zamiennik EBC FA226 FA142)

TSU BOSS BS716-SP KLOCKI HAMULCOWE (zamiennik EBC FA226 FA142)