Brak produktów
Ostatnio przeglądane
Nowy produkt
Ten produkt nie występuje już w magazynie
Zostaw nam swój numer a oddzwonimy do Ciebie!
Kupując na naszych aukcjach nabywasz produkt w 100% oryginalny. Jesteśmy oficjalnym importerem zębatek marki SUPERSPROX oraz oficjalnym dealerem produktów marki D.I.D. Prowadzimy sprzedaż hurtową i detaliczną.
Poniższy napęd zawiera tylną zębatkę Supersprox - RFE - wyścigową zębatkę stalową.
Rozwijane na torze wyścigowym aby zapewnić wytrzymałość i wysokie osiągi. Zaprojektowane w systemie CAD i cięte CNC-laser aby zapewnić idealny montaż na kole. Wykonane ze stali SC-45 zgodnie z wysokimi normami Supersprox, pokryte unikalnym antykorozyjnym podwójnym ocynkiem (powłoka o nazwie 2XZINK) i wykończone na czarno. Wytrzymają 3 razy dłużej niż jakakolwiek aluminiowa zębatka. Jedne z najlżejszych zębatek stalowych na rynku. Dbałość o detale dotyczy także wyglądu.
Łańcuchy D.I.D to produkt najwyższej jakości. Producent – japońska firma „DAIDO KOGYO” działa na rynku już przeszło 70 lat specjalizując się w wytwarzaniu łańcuchów napędowych i rozrządu. Użytkownicy jednośladów na całym świecie, dawno przekonali się o ich niezaprzeczalnych walorach i stosują je z powodzeniem zarówno w najcięższych motocyklach drogowych, jak też w wyczynowych pojazdach sportowych, crossowych i ATV. Szeroka gama jest zróżnicowana pod względem wytrzymałości, zastosowania i ceny. Pozwala użytkownikowi dobrać produkt najbardziej odpowiadający jego wymaganiom.
Łańcuch DID520VX2 (X-ring) jest dedykowany do motocykli o maksymalnej pojemności do 750 ccm.
Zestaw zawiera:
łańcuch: DID 520VX2 PROFESSIONAL (X-ring super wzmocniony) 114 ogniw + spinka
zębatka tył: SUPERSPROX stalowa czarna RFE-245:50-BLK 50 zębów
zębatka przód: SUPERSPROX CST-1590:13 13 zębów
Łańcuchy serii VX są najczęściej wybierane przez użytkowników zarówno motocykli szosowych jak i enduro ponieważ posiadają wysoką wytrzymałość oraz długi okres eksploatacji przy stosunkowo niskiej cenie. | |
Opatentowane przez D.I.D uszczelnienie typu X-ring redukuje tarcie dzięki skręceniu uszczelnienia zamiast zgnaitania które stosują inni producenci. | |
Dzięki temu typowi uszczelnienia udało się zminimalizować straty mocy redukując tarcie pomiedzy uszczelnieniem a płytkami łańcucha. | |
Łańcuchy typu X-ring posiadają wyższą odporność na zużycie niż jakiekolwiek inne łańcuchy typu O-ring lub bezoringowe. |