Brak produktów
Ostatnio przeglądane
Nowy produkt
Zostaw nam swój numer a oddzwonimy do Ciebie!
ZESTAW NAPĘDOWY DO:
YAMAHA XSR 900 (MTM850) 2016-2019
YAMAHA FJ-09 (USA) 2016-2017
YAMAHA FZ-09 (USA) 2014-2016
Kupując na naszych aukcjach nabywasz produkt w 100% oryginalny. Jesteśmy oficjalnym importerem zębatek marki SUPERSPROX oraz oficjalnym dealerem produktów marki D.I.D.
Prowadzimy sprzedaż hurtową i detaliczną.
Poniższy napęd zawiera zębatkę SUPERSPROX STEALTH, która została stworzona z myślą o wytrzymałości, niskiej wadze i nieprzeciętnym wyglądzie.
Środek zębatki wykonany jest z lekkiego i wytrzymałego aluminum lotniczego, natomiast korona zębów wykonana jest z niklowanej stali węglowej.
Połączenie tych dwóch elementów wykonane jest przy użyciu nitów, zapewnia to wytrzymałość aż do 1400 ccm.
Łańcuchy D.I.D to produkt najwyższej jakości. Producent - japońska firma „DAIDO KOGYO” działa na rynku już przeszło 70 lat specjalizując się w wytwarzaniu łańcuchów napędowych i rozrządu.
Użytkownicy jednośladów na całym świecie, dawno przekonali się o ich niezaprzeczalnych walorach i stosują je z powodzeniem zarówno w najcięższych motocyklach drogowych, jak też w wyczynowych pojazdach sportowych, crossowych i ATV. Szeroka gama jest zróżnicowana pod względem wytrzymałości, zastosowania i ceny.
Pozwala użytkownikowi dobrać produkt najbardziej odpowiadający jego wymaganiom.
Łańcuch DID525VX (X-ring) jest dedykowany do motocykli o maksymalnej pojemności do 900 ccm.
Zestaw zawiera:
łańcuch: DID 525VX (X-ring super wzmocniony) 110 ogniw + zakuwka
zębatka tył: SUPERSPROX STEALTH RST-480:45-GLD 45 zębów zębatka przód: SUPERSPROX CST-1591:16 16 zębów
Łańcuchy serii VX są najczęściej wybierane przez użytkowników zarówno motocykli szosowych jak i enduro ponieważ posiadają wysoką wytrzymałość oraz długi okres eksploatacji przy stosunkowo niskiej cenie.
Opatentowane przez D.I.D uszczelnienie typu X-ring redukuje tarcie dzięki skręceniu uszczelnienia zamiast zgniatania które stosują inni producenci.
Dzięki temu typowi uszczelnienia udało się zminimalizować straty mocy redukując tarcie pomiedzy uszczelnieniem a płytkami łańcucha.
Łańcuchy typu X-ring posiadają wyższą odporność na zużycie niż jakiekolwiek inne łańcuchy typu O-ring lub bezoringowe.